Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeWiecie, co niedawno zrobiłem sobie prawo jazdy i tak zastanawiam się (na razie nie kupię) co byłoby dobre na początek. Brałem pod uwagę cbf 500, ale przecież po co jeśli można kupić cbf 600 na wtrysku, co niesie za sobą większą "bezobsługowość" motocykla, a i moc oraz pojemność będzie wystarczyć moim zdaniem aż do zajechania motocykla i kupienia podobnego co do mocy i pojemności ale nowszego (teraz biorę tylko używane pod uwagę). Odkąd jednak zobaczyłem, że Honda wprowadza na rynek tak praktyczny model jak nc700s to gdybym tylko mógł tj. miał odpowiednią ilość "kasy" odrazu pszedłbym do salonu :) Zastanawia mnie tylko jedno dlaczego honda w przypadku zastosowania tak niskoobrotowego silnika i z tak niską mocą chcą zbudować jak najmniej problemowy motocykl została przy napędzie łańcuchem, przecież w tym motocyklu wydaje mnie się, że dałby radę w zupełności wał kardana o którym wiem tyle, że nie wymaga tyle obsługi, zachodu co napęd łańcuchem. Nie znam się za bardzo na technicznych aspektach, a dokładniej to ujmując prawie wcale, a z tego co mnie się wydaje tował kardana zapewne nie nadaje się do motocykli z dużą mocą i wysokich obrotów lub choć jednego z tych, być może się mylę, ale jak nie miałem jeszcze prawka marzyłem sobie swego czasu o takim moto guzzi breva 750, który wydawał mnie się wtedy stylistycznie jak i z punktu nie sprawiania problemów idealnym rozwiązaniem dla kogoś kto chce po prostu jeździć, a nie szaleć. :) Wytłumaczcie mnie dlaczego producenci nie chcą montować napędu wałem zamiast łańcuchem, co stoi na przeszkodzie takiemu rozwiązaniu, co do motocykli sportowych to się chyba domyślam, ale reszta np. ten nc700s ...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza